wtorek, 21 lutego 2012

Powitanie

Witam
Na wstępie mała prezentacja mnie :) jestem 30-sto letnią kobitką ,która w grudniu 2011 dowiedziała się,że zostanie mamą! Po raz pierwszy w życiu!
 Tysiące myśli przebijało się przez moją głowę,strach  przeplatany z ogromna radością i tak jest do dziś :)
 Ale to uczucie Wam mamom nie jest obce prawda?
Postanowiłam założyć ten blog ,żeby dzielić się różnymi opiniami na temat kosmetyków,zabawek,akcesoriów dla naszych małych pociech jak również wysłuchiwać cennych rad,porad ,opini od Was - mamuś które już coś wiedzą :) Możemy tutaj wywalić żółć, jad na to co nam nie pasuje albo pozachwalać coś co naprawdę jest warte pochwalenia.
Tak więc zapraszam serdecznie :)



Planowany czas porodu 20 sierpień.

7 komentarzy:

  1. gratulacje;)

    ja mniej więcej w tym samym casie dowiedziałam się że drugi raz zostanę mamą też mm termin na sierpień, ale 12.

    OdpowiedzUsuń
  2. również gartuluje z całego serdeuszka :) to będziemy latowe mamusie :) mam nadzieję ze upał nie da nam za bardzo we skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!

    27 maja 2011 zostałam mamą po raz drugi :) obecnie Piotruś to już ''duży'' chłopak. Chodzi przy meblach, a od około 2 tyg mówi Mama. Mój starszy syn Tomek to 11 letni kawaler. Bycie Mamą to najcudowniejsze uczucie pod słońcem, choć i niezłe wyzwanie ;D
    Zapraszam też do mnie gdzie wraz z mą szwagierką opisujemy nasze (nie)codzienne zmagania :D
    Lubię Siebie......Lubię Ciebie
    http://lubiesiebielubieciebie.blogspot.com/
    A jak zgłodniejesz w czasie czytania to do kulinarnego zwiedzania zachęcam
    FUN & TASTE
    http://funandtaste.blogspot.com/

    Na listę obserwatorów się wpisuję i nowych postów wyczekuję :D

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję bardzo!!!:) no ja swoje zmagania z dzieciaczkiem będę opisywać póżniej he he a pewnie bedzie co :) juz lecę do Was na blog do poczyatnia :)

      Usuń
    2. Dziękuję! Obiecuję czynny udział w Twym blogu ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje :))) zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania :))

      Usuń