środa, 29 lutego 2012

Test chusteczki nawilżające

Od wczoraj testuję chusteczki nawilżające Tami baby sensitive na sobie narazie i chyba całe szczęście :) Dobra ale zacznijmy od plusów a więc napewno ważnym plusem jest CENA zapłaciłam za 63 chusteczek 3,90 (cena promocyjna) normalna około 4.50 za opakowanie. Tak więc z pewnością jest to jakis argument..
.Ilość chusteczek w opakowaniu tez nie jest mała bo tak jak juz wspomniałam 63 sztuki. Co do "ilości" nawilżającej substancji to tak bym to określiła "na dwoje babka wróżyła" bo jedną chusteczkę wyciagasz i jest mokra , kolejną juz jest sucha? dziwne ale tak mam...
Zapach nie jest drażniący wręcz bym powiedziła ,że dość przyjemny,delikatny i nie przesadzony
Chusteczki są z dodatkiem pantenolu i chyba tutaj zaczynaja się schody bo gdy ich zaczęłam uzywać wyskoczyła mi wysypka na twarzy!! Skóra potwornie zaczęła mnie szczypać,zrobiła się ściągnięta i czerwona. Tak więc wychodzi,że chusteczki podrażniły mi twarz! Aż boję się co by mogło byc z dzieckiem???? Nie jest to oczywiście jakiś wyrok bo być może tylko ja tak na nie zareagowałam , ale powtarzając czynność dzis rano (czyli znów użyłam tych chusteczek) podrażnienie-alergia znów wyskoczyła...
Ja nie będę ryzykować i używać ich na dziecku. Coprawda cena jest atrakcyjna ale zdrowie dziecka jest najważniejsze!


Moja ocena to:



jedna gwiazdka za cene druga za ilość w opakowaniu.

3 komentarze:

  1. Kochana tak naprawdę to musisz się wstrzymać z testami, ponieważ w obecnym stanie Twoja skóra jest mega wrażliwa. I to co wcześniej nie spowodowało by muluniej krostki tak teraz może wywołać ogromniastą wysypkę.Na ten przykład, będąc w ciąży musiałam zmienić wszystkie kosmetyki. Od wszystkich coś mi wyskakiwało, jak nie krostki to plamy. Po porodzie jak ręką odjął, wróciłam do swoich ulubionych mazideł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję kochana za wszystkie rady buziak! ale wiesz co te chusteczki mają niestety zła opinie i taka reakcja alergiczna wystepowała u wielu dzieciaczków :( dlatego ja sprobowałam je wyprobować wczesniej na sobie i reakcja sie powtorzyla :( wiem ,że chusteczki pampers maja dobra opinię , ale niestety są drogie :( ale bede poszukiwać innych i napewno tu je opiszę :) a juz lecę do Ciebie na bloga :)

      Usuń
    2. A to inna sprawa! Fakt chusteczki pampers są supcio, w obecnym miejscu zamieszkania mogę sobie na nie pozwolić.Lecz za czasów gdy Tomcio był maluni i mieszkaliśmy w Polsce, to różnych używałam/testowałam. Pampersa od czasu do czasu, bo jak teraz były bardzo drogie. A jak już niedługo sama doświadczysz, idzie ich ehhh zobaczysz :)

      Usuń