piątek, 2 marca 2012

Hmm...ruchy?

Obudziłam się dzis w nocy z dziwnym uczuciem ,że moje maleństwo dało pierwszy raz o sobie znak, ale niewiem czy to nie zawcześnie? II trymestr, dziś zaczął się 16 tydzień więc niewiem...? Ale to był jakby taki skurcz niebolesny wcale :) hmm..niewiem może moja podświadomość i chęć odczucia tego juz tak na mnie działa :) fakt ,że od czasu do czasu odczuwam takie niewielkie bóle-skurcze ale to wiem ,że maleństwo się tam rozciąga he he
Na początku kwietnia mamy drugie Usg i tym razem będziemy robic to 4D i juz się nie moge doczekać!!! Jak nam się nie odwróci pupka to zobaczymy buziaczka naszego orzeszka :) Przy pierwszym Usg jak poszliśmy ( w 13 tygodniu) to dzidziuś cały czas spał i jak go Pan doktor budził to normalnie sobie ziewnął i obraził sie ,żesmy go obudzili i wtedy odwrócił sie pupa he he to było fenomenalne :) nasz mały buntownik ;)

Powiedzcie kochane mamuśki kiedy Wy odczułyście pierwsze ruchy waszego maleństwa?

samych cudowności Wam życzę na cały dzionek

7 komentarzy:

  1. Jak z pierwszym skarbem tak i z drugim, koniec 2 miesiąca :) I każdy ten pierwszy raz był wyjątkowy!............Ciekawe, czy Twój skarbek tym razem nie będzie spał. U mnie Tomcio nigdy nie spał i od razu pokazał że jest chłopcem, za to Piotruś był śpiochem i skrzętnie ukrywał swoją płeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej juz pod koniec drugiego miesiaca poczułaś ruchy?? jeju ja cały czas niewiem czy ja cos czułam czy to była tylko podświadomość?:) ja jestem w 16 tygodniu i niewiem jak to jest z tymi ruchami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo te pierwsze są bardzo delikatne, często w książkach porównują je do uczucia ,,jakbyś miała w brzuchu motlki'' Czy ja je tak czułam no na upartego mogę powiedzieć że tak. Ale czy motlki, czy nie będziesz wiedzieć, czuć sercem że to właśnie to, pierwsze ruchy Twojego Skarba!...............Nie przejmuj się każda z nas jest inna, każda ciąża jest inna. Może nie teraz, może troszku później ale poczujesz!!Obiecaj że o tym napiszesz! Miłego Dnia :)

      Usuń
    2. no tak słyszałam ,że te pierwsze są takie lekko średnio wyczuwalne ale przy pierwszej ciąży to tak ciężko ogarnąć co jest ruchem a co np.niestrawnościa he he...napeewno jak tylko poczuję coś co będzie ruchem napisze o tym bo to jest niesamowite przeżycie!!

      Usuń
  3. ja poczułam szybko,właśnie w 16 tyg:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooooo czyli faktycznie ja też mogłam je poczuć :) były takie delikatne więc nie jestem pewna?..no coż napewno póżniejsze nie ominą mnie napewno he he...juz lecę do Ciebie z czysta przyjemnością :) a o mnie nie zapominaj :)))))

      Usuń
  4. i gratulacje, drobna i szczupła kobieta poczuje je wcześniej;) ja mam już za sobą;)

    OdpowiedzUsuń