wtorek, 20 marca 2012

HUSTAWECZKA


pogoda rozbrajajaca :) błogo i bosko :) wczoraj z tej okazji mielismy grila z moja siostrunia :)
uwielbiam takie dni :)

dzis lecę zraz na ogród troche przygotuje go na wiosnę :) jak brzuszek pozwoli bedziemy niedlugo siac he he

wczoarj zaiteresowal mnie bardzo temat huśtawek-bujaczków,poszperałam trochę w google i znalazlam 3 mega typy (choc jeden z pewnoscia odpada ze wzgledu na kase:( )

co wy myślicie na ten temat? :) warto w to zainwestować ? :) moze macie swoje jakies typy to podajcie linki : :*

ten jest ten mega wypasiony :) ale cena też megggaaa kolo 650 zlotych
:(



ten kosztuje kolo 340 zlotych



4 komentarze:

  1. myślę że warto....ale jak mogę doradzić to coś co "rośnie razem z dzieckiem" malutkie dzieci bardzo szybko rosną i za chwilę super wypasiony bujaczek-leżaczek za ciężka kasę....pójdzie w odstawkę bo dziecko po prostu nie będzie się w niego mieścić

    nie musi to być rze mega droga bo nie zawsze co dobre ma być na grubą kasę. nie musi mieć koniecznie grających elementów bo można mu puścić pozytywkę z jakeijś zabawki. fajnie ja ma wiszące elementy do zabawy bo dzidziuś jak nie drzemie może sobie jakiś czas grzecznie poleżeć w nim i bawić się nimi, zawsze takie zabaweczki pozytywnie wpływają na rozwój

    ten na zdjęciu wydaje mi się niepraktyczny bo zaraz ten dzidziuś z niego wyrośnie. ale gdziewidziałam takie z fisherprice które nadają się dla noworodka, potem jak dziecko rośnie mozna je przestawić tak by były na większego niemowlaka i jak dzidziuś jest już całkiem duży to można przestawić je na takie krzesełko. też sporo kosztują ale masz je na dłużej i wydajesz raz. potem mozna zostawić na drugiego bobaska;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny bujaczek :)
    Nasz malec nie przepadal za siedzeniem/lezeniem w bujaczku jak byl maly, mimo ze rodzice sprawili mu wypasiony model. Blad robilismy, bo byl on przeznaczony dla niemowlat z max waga 8 kg., wiec pozniej kupilismy nastepny bujak z baby bjorn, ktorego z czystym sumieniem moge polecic. Do dzisiaj w nim od czasu do czasu zasiaduje, mimo, ze ma juz prawie 10 miesiecy!
    http://www.ceneo.pl/2317002_produkt_dodaj_opinie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam bujaczko leżak trzy w jednym firmy Tiny Love. Gdy Stokrotka była mała często w nim spała,leżała,a gdy była starsza bujała się. Ja byłam z niego zadowolona. Podam link:
    http://www.smyk.com/tiny-love-wielofunkcyjny-lezaczek-bujaczek-lozeczko-3w1-18-kg,p1052156769,swiat-niemowlaka-p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń