niedziela, 4 marca 2012

Piersze zakupy ;)

A więc pierwsze zakupy ,że tak sie wyrażę na rosnący brzuszek dokonane! :)) Na pierwszy ogień poszły majtki bo tak mnie już moje normalne zaczęły obciskać ,drażnić że musiałam poszukać czegoś luzniejszego a przedewszystkim wyższego stanem.Nie polecam szukania czegos takiego na zwykłych stoiskach na rynku bo nie dość,że na siłe chcą Panie wcisnąć towar to jeszcze nie jest on ani dobry jakościowo ani tym bardziej to o co się prosi ;) Tak więc poszukiwałam typowo jakis sklepów z odzieżą ciążowa (których przynajmniej u mnie jest malusieńko ,żeby nie powiedzieć że nie ma ich wcale ) No , ale wkońcu udało mi się dorwać jakiś i zakupiłam majtolki z wysokim stanem i ze 100% bawełny, coprawda cena byla jak na jedna parę szokująca 18 złotych no ale coś musiałam kupic bo chyab bym sie wsciekła jakby jeszcze jeden dzień moje ex majtole właziły mi w brzuch!
Majteczki wyglądają na naprawdę dobre gatunkowo - napisane 100 % czystej bawełny. Są z dużym -wysokim stanem (tak na przyszłość na większy brzuszek) Są pełne majtki nie żadne stringi itp. Generalnie są dostepne w trzech rozmiarach S M L wieć jakiś wybór jest. W opakowaniu niesety jest tylko jedna para więc proponuje rozejrzeć sie za takimi majtkami w internecie myślę że cena może byc mniejsza niż w sklepie.

Druga rzecza jaką zakupiłam to koszulka nocna. Poszukiwałam takiej ,żeby była już praktyczna na przyszłość czyli np. żebym mogła wykorzystać ją przy karmieniu. Znalazłam naprawdę piekną koszulkę! Wykonana jest również ze 100% bawełny , jest bardzo delikatna,przewiewna.Długość jest do kolan (przy moim wzroście 173 cm) Koszulka ma dekold dość wycięty ale wyprofilowany tak że nic nie będzie wystawać a umożliwia swobodne wyciągnięcie piersi do karmienia.Naprawdę koszulka jest prześliczna (z motywem lawendy) ja wybrałam kolor beż z fioletową lawendą.  Koszulka firmy Muzzy (ktora to ma w swojej ofercie naparwde bardzo uniaktowe piżdzamy,koszule i dla Pan i dla Panow) Koszt który ja zapłaciłam to 35 złotych więc uważam ,że nie drogo! Naprawdę polecam :)

4 komentarze:

  1. fajowe są takie z guziczkami z boku, wypakowujesz cycka nakarmisz i chowasz;)

    ja miałam zwykłe na ramiączkach też mi było wygodnie

    odzieży rozmiaru jeszcze nie zmieniłam, bieliznę kupuję ciut większą..natmoiast stanik....już ledwie mogę znaleźć rozmiar na swój biust;/ już dawno przekroczyłmój sprzedciążowy rozmiar;P

    OdpowiedzUsuń
  2. tak własnie tez o nich słyszałam i zamierzam je nabyc w najblższym czasie :))) no ja też tak mam ,że biust strasznie rośnie a brzuszek malutki a to już 4 z hakiem miesiac...a Ty w którym jestes?? :))
    ja w sumie narazie mam tak ,że chudne w ciąży (od poczatku 10 kilo) wiec jakby co mam troche zapasu jakby poszło w drugą stronę he he

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 tydzień;)

    też na samym początku chudłam, jednak nadal mam ten sam rozmiar...kupno stanika przyprawia mnie o ból głowy bo ciężko znaleźć wybrendej kobiecie coś ładnego wśród "namiotów";P jak na razei 4 kilo, chyba po 2 na każdy cycek;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no to ja wczoraj zaczelam 17 :)) czyli jedziemy prawie na tym samym wózku he he ja narazie podkradam mojej mamie staniki bo ona ma naprawdę śliczne a wcale w nich nie chodzi (niewiem po co je kupuje) a ja już dorównałam jej rozmairowi (o zgrozooo) zawsze nararzekałam że ledwo co 75 B osiagnelam a teraz już miseczka D sie kłania he he i to nie konieccc i to mnie troche przeraża ;)

      Usuń