wtorek, 13 marca 2012

Sluchaj SIEBIE

dziś postanowiłam zamieścić wpis o tak zwanych (jak ja to nazywam) mitach ciążowych. Jak sie wejdzie na rózne forum to można dostac białej gorączki od tego! Ale zanim o tym to apeL do kobiet w ciąży KOCHANE BABKI NIE CZYTAJCIE TYCH GŁUPOT (mam na myśli fora internetowe)!! Bo od tego to najwyżej możecie dostać poplatania zwojów mózgowych ale napewno nie odpowiedzi na wasze pytania. Przedewszystkim ZAWSZE wsuchujcie się w swój organizm! On jest waszą wyrocznia i encykopedią.On zawsze sygnalizuje co możecie zjeść w ciąży a na co żle reagujecie,(wiem co mówię bo nie miałam ani jedych torsji w ciąży dzięki niemu) nawet jak zaczyna się coś dziać złego też wam to zasygnalizuje 9bóle,krwawienia,plamienia) ale nie dajcie sie też zwariować , nie latajcie z każdym malutkim skurczem czy bólem do lekarza ;) no takie są uroki ciąży,że boli i będzie bolało w różnych miejscach i różnej porze :) Znam kobiety które do 12 tygodnia ciąży były uwaga...5 razy na USG! i Powiedzcie mi po jakiego diabła i czy to jest mądre postępowanie??? (nie mam na mysli oczywiście ciąż zagrożonych to inna sprawa) ja się spytałam męża jednej z nich co widział na USG w 5 tygodniu ciąży? a on na to : "wejśćie do pochwy he he
Istna paranoja a potem taka matka daje swoje rady innym (boże uchroń) przecież każda ingerencja w dziecko czy w twoj mamusiu organizm jest w jakiś sposob odbija się na WAS a 5 krotne usg w przeciagu 7 tygodni to paranoja!! A potem Ci taka powie ,że USG przecież nie jest szkodliwe , no owszem nie jest jek je robisz powiedzmy 3 razy w ciągu ciaży w odstepie 2-3  miesiecznym od siebie  a nie tygodniowym!!
Albo też (ta sama mamusia) oznajmiła czego nie wolno jeść w ciąży więc generalnie według niej w skrócie to NIC nie można jesc he he najlepiej zamknąć się w szklanej bańce i tak życ przez 9 miesięcy...o ranyyy mówię wam szok...Jesz to na co masz ochotę tylko wiadomo w ograniczonych ilościach , nie jesz za dwoje tylko dla dwojga! Jeszcze nie słyszałam ,żeby zjedzenie paru chipsów ktoreś zaszkodziło albo kawałka czekolady? Kiedyś za czasów naszych mam nie było takich wykazów to możesz tego nie i kobiety rodziły zdrowe,cudne dzieci! A teraz nam się wciska ciemnotę ,że wszystko szkodzi i niczego nie można jeść ani pić :))))A akurat ja wiem po sobie ,że chce się w ciąży tego (czego na ogół sie nie jadło) taka przekora życiowa.
Więc masz ochotę na parę chipsów to je sobie zjedz tylko nie jedz od ręki 3 torebek bo wtedy Twoj zolądek tego nie wytrzyam a nie ciąża , wszystko z głowa :))

Tak więć ponawiam prośbę do przyszłych mam WSUCHUJCIE SIĘ W SIEBIE W SWÓJ ORGANIZM a ciążę przejdziecie śpiewająco tralalalallalalla :))))


zaraz post o miatch ciążowym obalimy je wspólnie mamuśki ?:))

2 komentarze:

  1. ja się mogę tylko pod tym podpisać;)) ale te mity i przesądy bywają niekiedy bardzo zabawne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takkkk niektóre są megaaa zabawne o tym w poście najnowszym zapraszam do zabawy :)

      Usuń